Sakramenty

Chrzty

W każdą drugą niedzielę miesiąca podczas Mszy Świętej o godz. 11:00

  • akt urodzenia dziecka
  • zaświadczenie otrzymane przez rodziców chrzestnych z własnej parafii

Chrzest dzieci spoza parafii możliwy za pisemną zgodą księdza proboszcza miejsca zamieszkania!

Śluby

Informacje dla osób zamierzających zawrzeć związek małżeński w Kościele p.w. Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Informacje dla osób mieszkających na terenie parafii

  • należy zgłosić sie osobiście do kancelarii w celu ustalenia terminu ślubu
  • wymagane dokumenty:
  • metryki chrztu narzeczonych
  • świadectwa bierzmowania
  • świadectwo szkolne lub parafialne z ostatniej klasy z oceną z religii (może być kserokopia)
  • zaświadczenie o odbyciu kursu przedmałżeńskiego
  • zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego o braku okoliczności wykluczających zawarcie sakramentu małżeństwa
  • na 3 miesiące przed ślubem wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami należy zgłosić do kancelarii w celu spisania protokołu małżeńskiego

Informacje dla osób spoza parafii

  • należy zgłosić sie osobiście do kancelarii w celu ustalenia terminu ślubu
  • wszelkie formalności i dokumenty związane ze ślubem (spisanie protokołu, itp.) należy załatwiać w parafii narzeczonej (lub narzeczonego); po załatwieniu wszystkich formalności, duchowny sporządzający protokół małżeński wypisuje Licencję na parafię MB Nieustającej Pomocy
  • na 3 tygodnie przed ślubem należy dostarczyć do kancelarii parafii wypisaną Licencję wraz z 3 egzemplarzami dokumentu z Urzędu Stanu Cywilnego

Pogrzeby

Wymagane dokumenty:

  • akt zgonu
    Formalności na cmentarzu – grabarz,
    kościelny, organista
  • załatwia rodzina zmarłego (-ej)
    Opłata pogrzebowa wnoszona jest przy załatwianiu pogrzebu w kancelarii.