Chrzty
W każdą drugą niedzielę miesiąca podczas Mszy Świętej o godz. 11:00
- akt urodzenia dziecka
- zaświadczenie otrzymane przez rodziców chrzestnych z własnej parafii
Chrzest dzieci spoza parafii możliwy za pisemną zgodą księdza proboszcza miejsca zamieszkania!
Śluby
Informacje dla osób zamierzających zawrzeć związek małżeński w Kościele p.w. Matki Bożej Nieustającej Pomocy
Informacje dla osób mieszkających na terenie parafii
- należy zgłosić sie osobiście do kancelarii w celu ustalenia terminu ślubu
- wymagane dokumenty:
- metryki chrztu narzeczonych
- świadectwa bierzmowania
- świadectwo szkolne lub parafialne z ostatniej klasy z oceną z religii (może być kserokopia)
- zaświadczenie o odbyciu kursu przedmałżeńskiego
- zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego o braku okoliczności wykluczających zawarcie sakramentu małżeństwa
- na 3 miesiące przed ślubem wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami należy zgłosić do kancelarii w celu spisania protokołu małżeńskiego
Informacje dla osób spoza parafii
- należy zgłosić sie osobiście do kancelarii w celu ustalenia terminu ślubu
- wszelkie formalności i dokumenty związane ze ślubem (spisanie protokołu, itp.) należy załatwiać w parafii narzeczonej (lub narzeczonego); po załatwieniu wszystkich formalności, duchowny sporządzający protokół małżeński wypisuje Licencję na parafię MB Nieustającej Pomocy
- na 3 tygodnie przed ślubem należy dostarczyć do kancelarii parafii wypisaną Licencję wraz z 3 egzemplarzami dokumentu z Urzędu Stanu Cywilnego
Pogrzeby
Wymagane dokumenty:
- akt zgonu
Formalności na cmentarzu – grabarz,
kościelny, organista - załatwia rodzina zmarłego (-ej)
Opłata pogrzebowa wnoszona jest przy załatwianiu pogrzebu w kancelarii.